Inspektor ds. bhp w wymiarze
NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO INSPEKTORA DS. BHP W WYMIARZE 2/40 ETATU
WYMIAR CZASU PRACY
2/40 etatu
WYNAGRODZENIE
Zgodnie z:
- Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U z 2024 r. poz. 1638 t.j.)
- Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r, poz. 1135 – t.j.)
- Regulaminem wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionych w Miejskim Przedszkolu Nr 13 w Zielonej Górze
WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE DLA STANOWISKA
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie:
- wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub
- studia podyplomowe w zakresie bhp
- zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy
- aktualne szkolenie okresowe w zakresie bhp dla pracowników służby bhp
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie bhp i ppoż.
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa oświatowego, w szczególności w zakresie bhp i ppoż. w szkołach i placówkach oświatowych
Zgodnie z § 4 ust. 2 ww. Rozporządzenia pracownikami służby bhp mogą zostać osoby spełniające następujące wymagania:
- zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub
- zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp lub
- wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo
- studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp
WYMAGANIA POŻĄDANE
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu bhp
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, komunikatywność
- samodzielność w działaniu, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność
- dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista
ZAKRES GŁÓWNYCH OBOWIĄZKÓW
- bieżący nadzór nad stanem bhp i ppoż., sporządzanie odpowiednich protokołów i sprawozdań
- przeglądy warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów bhp
- okresowe przeglądy stanowisk pracy
- sporządzanie i przedstawianie okresowych analiz stanu bhp
- udział w dochodzeniach powypadkowych oraz sporządzenie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji powypadkowej
- organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie bhp
- stałe monitorowanie ważności szkoleń bhp, badań lekarskich pracowników przedszkola
- opracowywanie i uaktualnianie tabeli norm przydziału i okresów użytkowania środków ochrony indywidualnej
- wyposażanie pracowników w środki ochrony indywidualnej oraz prowadzenie imiennych kartotek
- nadzór nad sprzętem bhp i ppoż.
- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne
- prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- opracowywanie szczegółowych instrukcji bhp na stanowiskach pracy
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i innych regulacji w zakresie bhp i ppoż.
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie stosownej dokumentacji i szkoleń
- informowanie pracowników o ryzyku zawodowym
- koordynacja i opracowywanie sprawozdań i informacji z zakresu bhp i ppoż.
- współdziałanie z SIP oraz z zewnętrznymi organami kontroli i nadzoru
- uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez Państwową Inspekcję Pracy, Miejską Straż Pożarną, Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i inne
WYMAGANE DOKUMENTY
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata w zakresie uprawnień niezbędnych do pracy na stanowisku specjalisty ds. bhp
- kserokopia dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia w zakresie bhp dla służb bhp
- kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego (zaznaczone wszystkie kartoteki)
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
10 grudnia 2025 r.
(decyduje data wpływu)
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Miejskie Przedszkole nr 13 im. „Leśne Skrzaty"
ul. Jęczmienna 1
65-012 Zielona Góra
Składane dokumenty należy dostarczyć (osobiście lub pocztą) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko inspektora ds. bhp w Miejskim Przedszkolu nr 13 w Zielonej Górze"
Dyrektor Przedszkola zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia do wglądu oryginałów w/w dokumentów.
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW
Ewa Janion – Dyrektor
tel. 661 640 498; 68 322 32 53
DODATKOWE INFORMACJE
- dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
- zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (telefonicznie lub drogą e-mailową)
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.przedszkole13.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Przedszkola nr 13
DO POBRANIA